Informace ohledně opatření proti šíření koronaviru

OTEVÍRACÍ DOBA SERVISU
Po – Pá 7 – 17
So zavřeno

Vážení zákazníci, na základě Usnesení Vlády ČR číslo 211 ze dne 14. 3. 2020 musejí být naše PRODEJNY V ÚSTÍ NAD LABEM A TEPLICÍCH DOČASNĚ UZAVŘENY.

SERVISNÍ ODDĚLENÍ JE OTEVŘENO V OMEZENÉM PROVOZU – vozy do opravy přijímáme a vydáváme s maximální mírou hygieny a s minimálním kontaktem všech osob.

Mycí linka je pro veřejnost uzavřena.

Platby přijímáme pouze platebními kartami nebo převodem na účet (po předchozí písemné objednávce).

Děkujeme Vám za pochopení a snad Vás brzy budeme moci přivítat i tradičním podáním ruky.

Přejeme pevné zdraví!
AUTOTIP servis s.r.o.

Tiskové zprávy Opel

Tiskové zprávy Opel

18. 1. 2012Tisková zpráva

„DEKRA Mängelreport 2012“: Astra a Insignia na špičce hodnocení kvality

Opel Astra je automobilem s nejmenším počtem poruch – to je výsledek tradičního průzkumu technického stavu ojetých vozů „DEKRA Mängelreport 2012“. S indexem 96,9 procenta docílila Astra nejlepšího výsledku ze všech testovaných automobilů v kategorii individuálně hodnocených modelů. Tento úspěch je již třetím vítězstvím modelu značky Opel během třech po sobě jdoucích let. V uplynulých dvou ročnících se na prvních místech umístily modely Opel Corsa a Insignia.


DEKRA Mängelreport 2012
Clemens Klinke, člen představenstva společnosti DEKRA (vlevo) předává trofej za nejlepší výsledky v průzkumu kvality ojetých vozů Alainovi Visserovi, viceprezidentovi automobilky Opel (vpravo)

V letošním průzkumu Insignia jen velmi těsně podlehla svému menšímu sourozenci - Astře. Ale i tak znamená 96,0 procenta „bezporuchových“ vozů pro Insignii první místo v celé střední třídě. Tradiční konkurenti za modely Opel výrazně zaostali.

„Skutečnost, že naše vozy jsou vítězi průzkumů DEKRA tři roky po sobě je dalším potvrzením nejvyšší kvality automobilů Opel,“ říká Alain Visser, viceprezident automobilky Opel odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby. „Spolehlivost je jednou z tradičních hodnot značky Opel – a to nás motivuje i zavazuje do budoucna.“

Společnost DEKRA sestavuje svoji každoroční zprávu o kvalitě ojetých vozů na základě přesného hodnocení automobilů rozdělených do osmi kategorií. Vyhodnocování se provádí na základě údajů z 15 milionů uskutečněných technických prohlídek 230 rozličných modelů všech automobilových značek. DEKRA se soustředí na poruchy typicky se vyskytující u používaných vozů, jakými jsou např. koroze výfukového systému nebo velká vůle v zavěšení kol – z těchto podkladů lze přesně odvodit životnost a odolnost jednotlivých automobilů. Poruchy způsobené hrubým zanedbáním předepsané údržby nebo běžným provozním opotřebením, jako je např. ojetí pneumatik nebo opotřebení stěračů, DEKRA do úvahy nebere.

DEKRA je čelní světovou organizací, která se orientuje na kontroly bezpečnosti, kvality a ochrany životního prostředí. Společnost s centrálou v Německu má asi 24 000 zaměstnanců a působí ve více než 50 zemích světa.